Proč Jabra?

Náhlavní soupravy Jabra nabízejí kontaktním centrům výhody ve třech hlavních oblastech:


1. Vyšší efektivita

Zaměstnanci mohou zpracovávat hovory efektivněji, aniž by se snížila kvalita komunikace z hlediska zákazníka. Zvýšení kvality hovorů, které přinášejí náhlavní soupravy Jabra, znamená méně nedorozumění a jasnější komunikaci.  

2. Prvotřídní služba

Správně provést požadované úkoly hned napoprvé je známkou dobře odvedené práce. Špičková zvuková kvalita náhlavních souprav Jabra vyvolává u zákazníků dojem vysoké míry profesionality a stejně tak zlepšuje interní spolupráci.

3. Maximální pohodlí

Nepohodlné náhlavní soupravy nejsou dobrou volbou – tedy alespoň pokud si chcete udržet kvalitní personál. Naše náhlavní soupravy určené pro kontaktní centra se mohou pochlubit jedinečným ergonomickým designem, který byl propracován zejména s ohledem na dlouhodobé používání. Zaměstnanci si mohou vybrat z celé řady stylů nošení, což zvyšuje míru jejich spokojenosti a je zárukou rychlého přijetí koncovými uživateli.

 

Náhlavní soupravy Jabra nabízejí mobilním pracovníkům výhody ve třech hlavních oblastech: 

 

1. Produktivnější a motivovaná pracovní síla

  • Portfolio výrobků pro mobilní pracovníky od společnosti Jabra lze připojí k počítači, chytrému telefonu nebo tabletu
  • Multipoint - podpora používání více řešení současně, která pomáhá uživatelům přepínat mezi zařízeními během konverzace
  • Vynikající kvalita zvuku - i v hlučném prostředí.  

2. Bezproblémová integrace se všemi důležitými IT řešeními

Handsfree řešení Jabra pro mobilní pracovníky jsou certifikována a optimalizována pro všechny vedoucí IT/UC platformy - Microsoft, Cisco, Avaya atd.

3. Funkčnost ihned po připojení a nadčasová podpora

Spojte se se společností Jabra a získejte tak pomocnou ruku, díky které budete mít jistotu, že vaši mobilní pracovníci z vašich IT řešení vytěží co nejvíce - šetří drahocenný čas a IT zdroje. Jabra nabízí:

Poradenství k segmentaci uživatelů

  • Jabra vám pomůže pochopit různé druhy potřeb mobilních pracovníků tak, abyste svým uživatelům byli schopni poskytnout to správné řešení.
  • Kvalita produktů Jabra společně s uživatelskou optimalizací pomáhají uživatelům dosahovat potřebné výkonnosti.

Rychlejší adaptace uživatelů

  • Jabra zajišťuje snadnou a bezproblémovou integrace bez přerušení pracovních postupů uživatelů (funkčnost ihned po připojení/snadnost použití)
  • Výukové materiály Jabra urychlují uživatelské osvojení výrobků, což potvrzuje skutečnost, že uživatelé se velmi rychle cítí při práci s nimi dobře a pohodlně
  • Kvalita zvuku výrobků Jabra pomáhá přesvědčit koncové uživatele o výhodách IT řešení - a podporuje účinnost u koncového uživatele díky optimálním zvukovým zážitkům.

Nadčasovost

  • Jabra vám dává perspektivní řešení, které nespolupracuje jen s vaším současným telefonním vybavením, ale bude spolupracovat i s tím, pro které se rozhodnete v budoucnosti.
 

Výhody sjednocené komunikace:

 

1. Zvuk světové třídy

Lepší zvuk zvyšuje produktivitu a zkvalitňuje služby zákazníkům. Náhlavní soupravy Jabra jsou vyvíjeny s využitím špičkových zvukových technologií se zvláštním zaměřením na hlas a hlasové nástroje docilující jasného a konzistentního zvuku.

2. Okamžitá funkčnost ihned po připojení

Snadná instalace. Není třeba volat specialisty na instalaci ani zdlouhavě zaškolovat obsluhu. Náhlavní soupravy Jabra nainstalujete snadno a bez problémů je připojíte ke všem telefonním systémům.

3. Efektivita

Jednou z klíčových výhod UC systémů s náhlavními soupravami Jabra je efektivita díky uvolnění rukou pro další práci. S volnýma oběma rukama toho zaměstnanci dokáží udělat více a rychleji, ať jde o přístup k důležitým souborům, kontrolu zákaznických dat nebo hledání na Internetu.

4. Mobilita

S mobilními zařízeními jsou zaměstnanci stále v dosahu – kdekoli a kdykoli. Systémy UC s náhlavními soupravami Jabra zvyšují dostupnost zaměstnanců – nezáleží už na tom, kde pracujete, ani na tom, jaké zařízení používáte.

 

Související produkty

MiVoice 5000

MiVoice 5000 je inovativní „Unified Communications“ softwarová platforma navržená pro velké společnosti, kterým umožní zvýšit vaši produktivitu a výkonnost.

MiVoice Office 400

MiVoice Office 400 je kompaktní řešení podnikové telefonie postavené dle konceptu „all-in-one“ pro malé až střední společnosti.

MiVoice MX-One

MiVoice MX-ONE je komplexní řešení podnikové telefonie, nabízející ucelenou sadu aplikací určených pro malé i velké společnosti.

Hlasové konference

Produkty pro komfortní hlasité volání skupin i jednotlivců. Řešení pro uživatele volající z PC, pro týmy v jednacích místnostech a skupiny ve velkých aulách a konfernčních sálech.

FrontStage

Multimediální kontaktní centrum FrontStage integrované s podnikovými IS poskytuje sofistikovaný nástroj pro rychlou, intuitivní a efektivní obsluhu požadavků zákazníků.

SmartRecord

Modulární záznamové zařízení od jedné analogové linky až po stovky analogových, digitálních a IP rozhraní pro použití se všemi běžnými komunikačními systémy všech generací.

Hlasové komunikátory

Hlasové komunikátory pro konferenční hovory ve vašich podmínkách - v kanceláři, doma nebo na cestách.

VoIP a datová řešení

Řešení zahrnující IP telefony, SBC kontroléry, media brány, směrovače, media servery, řešení pro mobilitu uživatelů, služby a aplikace s přidanou hodnotou.
 

Přihlášení

Registrace