Přehled vlastností

 

 

Architektura řešení Architektura řešení

Topologie SmarRecord se skládá ze čtyř hlavních celků – SmartRecord server, SmartRecord modules, SmartRecord interface a SmartRecord client. Každý tento celek odpovídá konkrétní funkcionalitě, přičemž některé části jsou mandatorním jiné volitelné. Pro bližší informace kontaktujte naše obchodní oddělení.

Záznam hovorů Záznam hovorů

SmartRecord je výjimečný tím, k čemu byl konstruován – k záznamu telefonních hovorů. Použitím SmartRecord získáte spolehlivé a profesionální nahrávání s velmi vysokým ROI, které dokáže ovládat každý. Zvládá všechny telefonní scénáře, podporuje širokou paletu nasazení a dokáže spolehlivě archivovat vaše nahrávky. Můžete jej použít pro nenáročné aplikace, jako i pro sofistikované řešení s podporou redundance, virtualizace nebo konvergovaného nahrávání.

Hlasová analýza Hlasová analýza

Možnosti nejnovějších technologií vám umožňují zvyšovat efektivitu a vytěžovat získané informace s vysokou přesností. Přesně to je analýza hlasu v oblasti nahrávání telefonních hovorů. Nově dovoluje pohlédnout do samotného obsahu nahrávky bez nutnosti si celou nahrávku přehrát. Automaticky získáte informace, zda zazněla sledovaná klíčová slova, nedošlo k emočně vypjatému hovoru, nebo kde všude se zákazník zmínil o objednávce.

Quality Management Quality Management

Společnosti s velkým důrazem na efektivitu provozu ocení možnosti, které supervizorům Call Center nabízí SmartRecord. Můžou si vytvářet vlastní hodnotící formuláře, na základě kterých dokáží vyhodnocovat práci celého oddělení nebo jednotlivých kampaní. Můžou si u jednotlivých hovorů vkládat poznámky s časovou značkou nebo můžou sledovat obrazovku agenta, jak během hovoru dokázal pracovat s aplikacemi, jeho interakci se zákazníkem a následně jej nechat například proškolit.

Integrace Integrace

Od začátku vývoje je SmartRecord navrhován tak, aby mohl být nedílnou součástí dalších aplikací, například Call Center nebo CRM. Integrace s aplikacemi třetích stran je proto u SmartRecord nanejvýš jednoduchá. Dokáže zpřístupnit nahrávky, jejich meta- data, generovat odkazy na ně, nebo je jednoduše exportovat na externí zařízení.

Související produkty

FrontStage

Multimediální kontaktní centrum FrontStage integrované s podnikovými IS poskytuje sofistikovaný nástroj pro rychlou, intuitivní a efektivní obsluhu požadavků zákazníků.

Náhlavní soupravy

Profesionální bezdrátové i kabelové náhlavní soupravy a zvuková zařízení, která výborně zapadnou do vašeho pracovního prostředí.

AudioCodes

Řešení zahrnující IP telefony, SBC kontroléry, media brány, směrovače, media servery, řešení pro mobilitu uživatelů, služby a aplikace s přidanou hodnotou.
 

Přihlášení

Registrace